loading...
دانلود آکورد گیتار
گیتاریست بازدید : 625 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)
اکورد با تو هستم اي مسافر

خلاصه اي از مطلب :

<BR><FONT color=#66ff00 size=3>اکورد اهنگ با توهستم اي مسافر از راد </FONT></P> <P><FONT size=2><FONT color=#ff3300></FONT></FONT> </P> <P><FONT size=2><FONT color=#ff3300></FONT></FONT> </P> <P><FONT size=2><FONT color=#ff3300>Cm      G#        Cm<BR></FONT><FONT color=#ffff33>با تو هستم اي  مسافر<BR><BR><FONT color=#ff3300>Cm        Gm       Cm<BR></FONT>اي به جاده تن سپرده<BR><BR><FONT color=#ff3300>D#          G#     Cm<BR></FONT>اي که دل تنگي غربت<BR><BR><FONT color=#ff3300>#Cm      Gm D<BR></FONT>منو از ياد تو برده<BR><BR><FONT color=#ff3300>Cm    


ادامه اين مطلب : اکورد با تو هستم اي مسافر


28,700 results
  1. دانلود آهنگ با تو هستم اي مسافر - دانلود آهنگ

    wikipana.blogsky.com/1389/09/01/post-8

    با تو هستم اي مسافر اي به جاده تن سپرده اي که دل تنگي غربت منو از ياد تو برده هنوزم هواي خونه

  2. اموزش گيتار - اکورد با تو هستم اي مسافر

    persianguitar.blogfa.com/post/11

    اکورد با تو هستم اي مسافر. اکورد اهنگ با توهستم اي مسافر از راد ... با تو هستم اي مسافر

  3. با تو هستم اي مسافر ..... - .::. پشت نقاب شب

    saeedbizar.persianblog.ir/post/4616

    با تو هستم اي مسافر. با تو هستم اي مسافر . اي به جاده تن ...

  4. بانک آکورد گيتار ???? - آکورد آهنگ با تو هستم اي مسافر از ...

    guitar-alimj.mihanblog.com/post/130

    آکورد آهنگ با تو هستم اي ... آکورد آهنگ با تو هستم اي مسافر، آکورد با تو هستم اي مسافر ...

  5. با تو هستم اي مسافر

    www.maryam71.rozblog.com/post/74

    با تو هستم اي مسافر با تو هستم اي مسافر اي به جاده تن سپرده اي که دلتنگي غربت من و از ياد تو ...

  6. با تو هستم اي مسافر mp3

    imageha.ir/best_با-تو-هستم-اي-مسافر-mp3

    با تو هستم اي مسافر mp3. ... نيست، مترسک پيداست که در جسم تو جان نيست، مترسک با باد ... مسافر شهر ...

  7. اکورد اهنگ با توهستم اي مسافر از راد

    persianguitar.blogfa.com/tag/اي

    اکورد با تو هستم اي مسافر. اکورد اهنگ با توهستم اي مسافر از راد ... با تو هستم اي مسافر

  8. بانک آکورد گيتار ???? - مطالب ابر آکورد آهنگ با تو هستم اي ...

    guitar-alimj.mihanblog.com/post/tag/آکورد%20آهنگ%20با...

    ... اي مسافر، آکورد با تو هستم اي مسافر از راد، آکورد با تو هستم اي مسافر، آکورد با تو هستم ...

  9. ترانه هاي ماندگار - با تو هستم اي مسافر اي به جاده تن سپرده

    deltangtanha.blogfa.com/post-265.aspx

    با تو هستم اي مسافر اي به جاده تن ...

  10. به گذشته بر مي گردم .ترانه ي مسافر با صداي همايون?‎ - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=OCLWt8K633E
    • By irmna ·
    • 3 min ·
    • 4.8K views ·
    • Added 12/31/2011

    Video embedded · ... طبس گلشن با تو هستم اي مسافر ، اي به جاده ... مسافر . خواننده همايون با تصاويري از ...

  11. دانلود آهنگ

    www.wikipana.blogsky.com/1389/09

    دانلود آهنگ با تو هستم اي مسافر. آهنگ زيبا و آرام مسافر با صداي ...

  12. وبلاگ خصوصي سام كليپ - دانلود ميني كليپ ( با تو هستم اي ...

    samclip.blogfa.com/post-34.aspx

    دانلود ميني كليپ ( با تو هستم اي مسافر ) ارسال در : دوشنبه سي ام مرداد 139119:27 ...

  13. دانلود اهنگ با تو هستم اي مسافر - Search by

    go.speedbit.com/search.aspx?site=web&s=D7Mb&q=دانلود...

    با تو هستم اي مسافر با تو هستم اي ...

  14. دانلود اهنگ با تو هستم اي مسافر از شاهرخ

    4dent.ir/post/...

    در ظاهر خريد تور استانبول ،.000200 تومان براي مسافر ... نام با تو هستم را در اي ... آکورد تهران ...

  15. دانلود اهنگ باتو هستم اي مسافر

    www.yaranmusic.ir/post/207

    با تو هستم اي مســــافر اي به جــاده تن سپرده

  16. با تو هستم اي مسافر ،‌ اي به جاده تن سپرده

    7ir.blogfa.com/post-501.aspx

    با تو هستم اي مسافر اي به جاده تن سپرده اي كه دلتنگي غربت منو از ياد تو برده منو از ياد تو برده

  17. دانلود اهنگ با تو هستم اي مسافر امير ارام

    4dent.ir/post/...

    در ظاهر خريد تور استانبول ،.000200 تومان براي مسافر ... ايت ، با تو هميشه هستم ... اکورد تمپو عربي ...

  18. اهنك با تو هستم اي مسافر | فيدکو

    tafrihi-center.feedco.ir/list/...

    ... وضو مي شود و مقتدي مسافر را ... باب صلاة المسافر ... چيز معجزه ي دست هاي تو نمي ...

  19. با تو هستم بي تو نيستم ....

    www.doma.blogfa.com

    با تو هستم بي تو ... با تو زين سهمگين ... در هر روحي جلوه اي خاص خويش دارد و از روح ...

  20. وبلژيون آقاي بهرام ابراهيمي - با تو هستم اي مسافر

    c60bahram.blogfa.com/post/54/با-تو-هستم-اي-مسافر

    ... با تو هستم اي مسافر ... خدا وقت داري تا با تو ... ايمان را نگهدار و ترس را به گوشه اي ...

  21. فرياد موزيك » رسانه موسيقي ايرانيان - دانلود آهنگ باتو ...

    faryadmusic.blogfa.com/post/266

    باتو هستم اي مسافر / اي به جاده تن ... با تو هستم اي مسافر اي به جاده تن ...

  22. دانلود آهنگ با تو هستم اي مسافر راد

    jashnvareh.farazkavian.ir/دانلود-آهنگ-با-تو-هستم...

    دانلود آهنگ با تو هستم اي مسافر راد, صفحه نخست ...

  23. آکورد - آکورد آهنگ مسافر از راد

    chordsmusic.mihanblog.com/post/99

    آکورد آهنگ مسافر از ... با تو هستم اي مسافر اي به جاده تن ... با تو من چه کرده بودم که چنين مرا ...

  24. همسفر - با تو هستم بچه كنگره اي....

    hamsafar-c60.blogfa.com/post/212

    ... با تو هستم بچه كنگره اي ... سلام دوستان صالح هستم يک ... لژيون مسافر محمد فنايي ...

  25. دانلود ترانه با تو هستم اي مسافر از راد

    blogvizhes.ir/...با-تو-هستم-اي-مسافر-از-راد.html

    با تو هستم اي مسافر. ... متن ترانه مسافر راد عشق سياست, با تو هستم اي مسافر من و ...

  26. آکورد - مطالب آکورد هاي راد

    chordsmusic.mihanblog.com/post/category/36

    آکورد،آکورد جديد،آکورد گيتار،آکورد اصلي،آکورد صحيح ... با تو هستم اي مسافر اي به جاده ...

  27. دانلود اهنگ با تو هستم اي مسافر امير ارام | فيدکو

    fizhc.feedco.ir/list/...

    حدود 36 وبلاگ در زمينه هاي مختلف دارممن چهارده سالمه و کلاس هشتم هستم. تو اي ... مسافر مرد با ...

  28. دانلود آهنگ با تو هستم اي مسافر از راد

    blogvizhes.ir/...با-تو-هستم-اي-مسافر-از-راد.html

    دانلود آهنگ با تو هستم اي مسافر از راد. دانلود آهنگ مسافر از فرهاد راد+متن آهنگ

  29. با تو هستم اي تنها ترين تنها

    narges333333.blogfa.com

    با تو هستم اي تنها ترين تنها ... بي تو اي ارام جان يا ساختم يا سوختم . ... مسافر لحظه ...

  30. دانلود آهنگ با تو هستم اي مسافر راد

    tabiat.bestsdl.ir/دانلود-آهنگ-با-تو-هستم-اي...

    دانلود آهنگ جديد مسعود امامي به نام دلم رفت با دو کيفيت و همراه با ... اين روزها اگه تو خونه ...

  31. دانلود آهنگ بياد ماندني با تو هستم اي مسافر از راد

    justyeganeh.ir/Thread-دانلود-آهنگ-بياد-ماندني...

    با تو هستم اي مسافر اي به جاده تن ...

  32. Aftabgardan Forums-viewtopic-با تو هستم اي مسافراي به جاده ...

    aftab.cc/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=95

    با تو هستم اي مسافراي به جاده تن سپرده اي که دل تنگي غربت منو از ياد تو برده

  33. دانلود آهنگ با تو هستم اي مسافر شاهرخ

    video.sarvejahan.ir/دانلود-آهنگ-با-تو-هستم-اي...

    دانلود آهنگ جديد با نام ... عيد نوروز تو راهه پيشاپيش بهتون تبريک ميگم.

  34. sajadzahedimogadam17.persianblog.ir

    www.persianstat.com/Results.aspx?id=40540380&mode=4

    دانلود اهنگ با تو هستم اي مسافر ...

  35. اکوردهاي گيتار و نت هاي گيتار

    giutariran.blogfa.com

    سعي ميکنم در اينده اي نزديک يه سري اکورد ... هستم و چه ساده بي تو ... تو هم با من نبودي يار, اي ...

  36. متن ترانه ها و آهنگهاي آلبوم مسافر از معين

    www.pat-o-mat.com/f268/37840-متن-ترانه-ها-و...
    • Last updated: 1/5/2013 ·
    • 1 post ·
    • First post: 1/5/2013

    متن ترانه هاي آلبوم مسافر از ... که با تو شاد شعرامکه بي تو خيلي تنهام گرفتار تو هستم ...

  37. اکوردهاي گيتار و نت هاي گيتار

    giutariran.blogfa.com/8504.aspx

    اي تو همزبون با من بمون ... اين ريتم رو با آکورد Am تمرين کنيد و ... حالا که با تو هستم براي ...

  38. @تنهاترين مسافر جاده عشق دلش شكسته@ - اي مسافر

    www.mmcfdn.blogfa.com/post-153.aspx

    با تو هستم اي مسافر. ... اي يگانه آرزوي من اميد دارم روزي مي آيد كه ديگر هيچ نميخواهم جز

  39. اکورد همه خواننده ها از ديروز تا امروز

    masoodazizi.blogfa.com/1391/02

    اکورد همه خواننده ها از ديروز ... تنهاترين مسافر شب تو خلوتم پا ... ياد تو هر جا که هستم با ...

  40. ::دلنوشته هاي يک مسافر:: - ترانه

    mosafer71117.blogfa.com/category/4

    چه ساده با تو هستم و چه ساده بي تو ... کاشکي يه روز صبح شه کاش فقط اي ... ترانه، دلنوشته، مسافر.

  41. مسافر کوچولو - ::..:: با تو هستم

    www.akhtarakeb612.blogfa.com/post-62.aspx

    با تو هستم ::..:: ... مسافر کوچولو ... هايي را بي تو در سکوت شب گذراندم بي انکه حتي ستاره اي را بدون ...

  42. گيتاريست دل شكسته

    kaveh-barzi.persianblog.ir/1382/12

    با تو ميشد که ... قسمت مي دم پشت سر من من مسافر گريه نكن ، گريه ... با تو هستم اي غريبه !

  43. Guitar | گيتار

    www.navidguitar.blogfa.com/cat-85.aspx

    تامن بديدم رويِ تو اي ماه و ... آکورد آهنگ بسيار زيباي با تو ستاره ... با تو تنها با تو هستم ...

  44. خانه گيتار - مازيار فلاحي

    www.gitarhome.blogfa.com/category/18

    ... آموزش گيتار / آکورد ... با من باشو با تو هستم ... كنار هر ستاره اي نشسته ابر پاره اي ...

  45. غمـــــــــــهاي گيتار - آکورد گيتار

    www.guitarsorrows.blogfa.com/tag/آکورد-گيتار

    من عاشق تو هستم ، من تو رو مي پرستم ... با تو مي مونم واسه ... براي تو همون ميشم اي ...

  46. Guitar | گيتار

    navidguitar.blogfa.com/cat-75.aspx

    شک نکن ماله مني از کنارت نميرم من با تو زنده هستم نفس از تو ... رو با آکورد هاي ... مسافر گريه ...

  47. گيتار - جديدترين آکورد رضا صادقي

    gitur7.blogfa.com/tag/جديدترين-آکورد-رضا-صادقي

    با تو هستم با تو ميـمونم تا ... مهر تو اي مه ، آرزومندم ... بر تو ... آکورد تو با مني هر جا برم رضا ...

  48. آکورد قطعه هاي موسيقي پاپ

    auoob-sanchez.blogfa.com/8904.aspx

    تنهايي خيلي تلخه وقتي که بي تو هستم ... تو هم با من نبودي يار, اي ... هر آهنگي با آکورد ...

  49. اموزش اکورد هاي گيتار - asrobotb

    asrobotb.ir/s32127_اموزش+اکورد+هاي+گيتار

    ... از نياز هاي شما در مورد گيتار با بيش .... آکورد ... مسافر از راد Cm G# Cm با تو هستم اي مسافر Cm ...

  50. نت سوم/اکورد/نت/دانلود اهنگ

    notesevom1.blogfa.com/1392/03

    بيا از غم شکايت کن که من همدرد تو هستم بيا ... اکورد اهنگ مسافر ... منو با خودت ببر ،‌ اي تو ...

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 2047
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 2
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 99
  8. آی پی دیروز : 208
  9. بازدید امروز : 635
  10. باردید دیروز : 845
  11. گوگل امروز : 1
  12. گوگل دیروز : 1
  13. بازدید هفته : 635
  14. بازدید ماه : 12,838
  15. بازدید سال : 90,765
  16. بازدید کلی : 1,493,032
  17. کدهای اختصاصی